En busca da renovación


A falta de reforzos no mercado invernal, temos que falar das renovacións dalgúns xogadores que xa están no plantel do RC Celta.

E como sempre que se toca este tema, hai que falar de Jonathan Aspas. O de Moaña é un dos que máis problemas esta a ter para concretar a súa continuidade no Celta.

Johny, o xogadores que menos cobra do plante , quere ver recoñecido o seu traballo e non sentirse devaluado polo feito de ser canteirán. De feito, xa rexeitou dúas ofertas de renovación.

Aínda así, nos vindeiros días manterá unha nova reunión coa directiva, que podería ser a última xa que “as diferenzas entre o que eu pido e o que me ofrecen non son tan abismais” . O que está claro que Aspas non quedará no Celta a calquer prezo «Algunha oferta chegoume, pero como a miña intención é seguir aquí doulle prioridade ao Celta, aínda que me poño de prazo este mes. Pola contra empezarei a pensar no meu futuro noutro sitio»

Entrementres, Baiano tamén mostrou hoxe a súa predisposición a renovar o contrato que o vincula co Celta, que anunciou recentemente a súa vontade de ampliar a vinculación que conclúe en xuño de 2008. «Gustaríame que o club tomase a iniciativa. Eu, a verdade estou moi contento aquí e creo que club tamén o está comigo. Quedaríame máis tranquilo e feliz de continuar en Vigo», sinalou o dianteiro.

Responder

