A hora de J.Vila


As lesións de Borja Oubiña e Iriney deixan un panorama compricado para Fernando Vázquez no mediocentro.

O de Castrofeito só poderá contar para os próximos partidos con Pablo García e co canteirán Jonathan Vila.

O porriñes afronta ilusionado este novo reto e afirma estar con “moitas gañas e sen ningún medo para sair ao campo”.

Vila podería participar, alo menos, nos dous trascendentais choques que lle esperan ao Celta esta semana, fronte ao Werder e ao Ath.Bilbao.

“Teño moita ilusión, moitísimas gañas de volver xogar. O feito de que o partido ante o Athletic sexa tan importante fai que me apeteza xogalo aínda máis.
“Estou preparado e xogarei se o míster así o cre. Eu estou ao cento por cento e dareino todo se ao final teño que xogar”.

Responder

