Placente: “O Celta é un club grande”


O arxentino Diego Placente é un dos xogadores que máis descoñecen o seu futuro. Lle queda un ano de contrato e desde o Celta non verían con malos ollos a súa venda. A fichaxe do búlgaro Zanev e á subida ao primeiro equipo do canteirán Roberto Lago, así o confirman. Ata o de agora a Praza España só chegou o interese dalgúns equipo de ligas menores (Rusia, Gracia e Turquía) nas que o bo currículum de Placente aínda convence.

Falta moito. Non se pode falar demasiado porque non se sabe quen se vai ou quen queda. É incómodo para o club e para os xogadores estar en Segunda. Se algúns os venden, ou me venden a min tamén, pois estarei contento por ir a outro equipo. Por agora son xogador do Celta. Se me teño que quedar, fareino contento. Se me podo ir a outro país ou xogar en Primeira División creo que a todos lles gusta. As posibilidades de irse están abertas.

Aínda non falei co club. Cando chegue a hora da verdade o que quede o fará contento porque o Celta é un club grande. Non estou afeito a pelexar por isto pero se me toca a mirar cara a adiante.”

Una respuesta a “Placente: “O Celta é un club grande”

  1. Marchen ou queden xa podían poñerse a traballar en serio, que o final os que fiquen non van poder co cu e xa estiveron de vacacións todo o ano!!
    HALA CELTA!

Responder

